Повернення та обмін товару:

Відповідно до "Закону про захист прав споживачів", наші клієнти мають право на повернення або обмін замовленого товару протягом 2 тижнів (14 календарних днів) з дати покупки. Повернення та обмін неможливі, якщо товар має будь-які сліди експлуатації, подряпини, потертості, сколи або якщо відсутня повна комплектація.

Грошове відшкодування за товар проводиться на банківську картку чи розрахунковий рахунок. Зверніть увагу, що повернення грошей можливе лише після отримання товару назад та його перевірки на наявність слідів використання чи механічних пошкоджень.

Доставку товару для повернення, обміну чи ремонту оплачує покупець.

На товари, що представлені в нашому інтернет-магазині розповсюджується гарантія виробника, яка складає від 14 днів до 2 років (в залежності від товару). Детальна інформація (скільки місяців) щодо гарантії на контретний товар представлена на сторінці даної товарної позиції.

Гарантійний ремонт та обслуговування відбувається в сервісних центрах виробників. У разі відсутності таких – обслуговування щодо гарантії відбувається через наш інтернет-магазин.

При отриманні товару на відділенні поштового оператора або з рук кур'єра настійно рекомедуємо перевірити комплектацію замовлення та цілісність товару, а також оглянути і переконатися у відсутності будь-яких дефектів (механічних пошкоджень, сколів, подряпин), які могли виникнути в процессі доставки замовлення. В іншому випадку заміна та повернення товару може бути неможливим.

Також рекомендуємо зберігати товаро транпортну накладну від поштового оператора (це не обов'язково, але бажано, так як дуже спростить ідентифікацію вашого замовлення).

Основні умови гарантійного обслуговування
1) Перед початком експлуатації необхідно прочитати інструкцію та правила використання.

2) Безкоштовний ремонт (або заміна товару) можливі тільки при виявленні заводського браку до закінчення гарантійного терміну.

3) Товар поставляється в сервісний центр виробника виключно у повній комплектації (в заводській упаковці та зі всіма аксесуарами, що йшли в комплекті).

4) Термін гарантійного ремонту визначається окремо в залежності від товару.

У гарантійному ремонті товару може бути відмовлено у разі, якщо:

  • інструмент, або пристрій мають сліди самостійного ремонту, або його модифікації;
  • виявлено пошкодження захисних пломб, наклейок виробника, що захищають від несанкціонованого відкривання;
  • поломка товару відбулась по причині використання не за призначенням або внаслідок порушення правил експлуатації;
  • виявлено дефекти, завдані клієнтом, або третіми особами;
  • поломка через потрапляння всередину пристрою будь-яких предметів, комах чи рідин;
  • пристрій чи інструмент вийшов з ладу із-за перепадів напруги в мережі або інших природних явищ.